טיפולים בכאב ובעיות אורתופדיות

מי שחווה פעם כאב המתמשך לאורך זמן, או סבל מבעיה אורתופדית המגבילה את התפקוד, יודע שהם עשויים להשפיע לרעה על כל תחומי החיים.
הטיפול בכאבים ובבעיות תנועה באמצעות רפואה סינית הוא אחד מתחומי ההתמחות שלי, ואני גאה במיוחד בסיפורי ההצלחה הנוגעים אליו.
בקליניקות שלי אני משלבת שיטות טיפוליות שונות, ביניהן דיקור, עיסוי טווינא, טיפולי מגע נוספים וצמחי מרפא סיניים, במטרה להביא להקלה אמיתית בכאב, לשיפור יכולת התנועה ולתיפקוד יומיומי טוב יותר.

עיסוי לטיפול בכאב

טיפולי רפואה סינית לכאב ובעיות אורתופדיות - שאלות ותשובות

כאבי ראש /מיגרנות,
כאבי בטן,
כאבי גרון,
כאבי מחזור, 

פציעות בכתף,
צוואר תפוס,
סיאטיקה,
מפרק טניס,
עקמת,
בורסיטיס,
נקעים,
סנדרום התעלה הקרפלית,
דלקת בגידי האגודל,
דורבן ודלקת בגיד אכילס,
בעיות שונות בברכים,
סנדרום צליפת שוט
(ועוד)

תרפיית קינזיולוגיה טייפינג

שיטה שפותחה בסוף שנות ה-70 על ידי ד"ר קנזו קאזה, כירופרקט וקינזיולוג מיפן. השיטה מתאימה לסובלים בכאבים ובעיות בשריר ושלד. בשיטה משתמשים במדבקה ("טייפ") המיוצרת בטכנולוגיה מתקדמת, שמאפשרת ריפוי דרך שכבת העור בגופינו. המדבקה תומכת בתהלכי חידוש והחלמה של הרקמות השונות בגוף. בניגוד לשיטת הטייפ הוותיקה, או לחבישה המסורתית הנוקשה יותר שמאפשרת קיבוע של המפרק או האזור הפגוע, הטייפ הקינזיולוגי יותר אלסטי. הוא מאפשר תנועה חופשית תוך שהוא תומך בשרירים ובמפרקים ומסייע בזירוז תהליך ההחלמה.

הטייפ עשוי כותנה ודבק אקרילי רפואי ואינו מכיל חומרים רפואיים פעילים, היפואלרגני ורגיש לחום. הוא יכול להישאר על הגוף עד מספר ימים בהתאם לבעיה. מסייע בשיכוך כאב, במקרים של דלקת, ניקוז לימפטי והצטברות חומצה לקטית (חומצת חלב) בשרירים לאחר פעילות ספורטיבית מאומצת. כמו כן, הוא מסייע בשיפור טווחי תנועה ויכול לסייע לחיזוק במקרים במקרים של ירידה במסת השריר.

בשימוש נכון בשיטה, ההתאוששות מהירה יותר והמטופל יוכל לחזור מהר יותר לתפקוד רגיל.

קינזיוטייפ

קינזיולוגיה טייפינג - שאלות ותשובות

פציעות בכתף,
צוואר תפוס,
סיאטיקה,
מפרק טניס,
עקמת,
בורסיטיס,
נקעים,
סנדרום התעלה הקרפלית,
דלקת בגידי האגודל,
דורבן ודלקת בגיד אכילס,
בעיות שונות בברכים,
סנדרום צליפת שוט
(ועוד)